عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان میزبان نخستین جشنواره آیین محبت

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان در جلسه توجیهی نخستین جشنواره آیین محبت با بیان اینکه این جشنواره قرار است از ۲۱ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال در نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شود،گفت مردم باید در حوزه سلامت مطالبه‌گر باشند، چرا که اجتماعی کردن سلامت یک ضرورت اساسی است.
وی افزود : برگزاری این جشنواره می‌تواند گامی موثر در راستای گردهمایی همه ارگان‌های دولتی و خصوصی و خیریه‌های حوزه سلامت باشد،
قزلباش هدف از برگزاری این جشنواره را آگاهی‌بخشی برای همه مردم و جوانان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: اولویت اولیه دانشگاه علوم‌پزشکی نیز آموزش و پیشگیری است.
به گفته رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان هم اکنون آسیب های مختلف اجتماعی از قبیل بیکاری، فقر و طلاق سلامت فردی را با خطر مواجه کرده که بی توجهی به سلامت عواقب نامطلوبی دارد.
وی افزود : با هم افزایی و مشارکت خیرین و سازمانهای مردم نهاد می توان از تجارب یکدیگر بهره گرفت .گفتنی ست این نمایشگاه با مشارکت ۲۰ دستگاه همکار مستقیم در حوزه سلامت، ۱۵ دستگاه همکار غیرمستقیم و ۲۱ موسسه و انجمن خیریه فعال در این حوزه و همچنین حضور همه حوزه‌های ستادی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.