عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

دکتر سید حسن هاشمی در نشست هم اندیشی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد : با هم دلی و هم افزایی می توانیم به دستاوردهای ارزشمندی برسیم.

با حضور مسئولان و اعضای هیات علمی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی اولین نشست هم اندیشی توسعه با هدف توسعه علمی فرهنگی ، پژوهشی و اعتلای همه جانبه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر حبیب ا... نخعی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات علمی و مسئولان واحد های دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: این نشست با پیگیری و ابتکار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می شود و مهم ترین هدف آن بهره برداری از خرد جمعی و استفاده از پتانسیل ها برای توسعه دانشگاه است.

در ادامه این نشست دکتر سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی حضور صمیمانه اعضای هیات علمی و روسای واحد های استانی را در این نشست بیانگر علاقه و انگیزه آنان برای بالندگی و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان برشمرد و گفت بدون شک با خرد و مشارکت جمعی و هم دلی و هم افزایی میتوانیم به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد در این حرکت جهادی همه ی دانشجویان ، کارکنان، استادان و دانش آموختگان دانشگاه مشارکت داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام دکتر محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزاری این هم اندیشی را فرصت خوبی برای بهره برداری از نظرها و اندیشه های استادان دانست و گفت باید به دقت در جهت پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان عمل نماییم.

وی افزود استادان نقش بسیار مهم و کلیدی در شناخت استعداد های دانشجویان و نخبگان دارند. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ادامه گفت باید سعی کنیم در خود تحول به وجود آوریم چرا که لازمه ی یک انسان مسلمان تحول است.

گفتنی است در این نشست صمیمانه اعضای هیات علمی و مسئولان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایده ها و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و مقرر شد برای پیگیری بیشتر و حصول نتیجه در هر کدام از واحد های دانشگاهی کارگروهای ویژه توسعه فعال شود.