عمومی | دانشگاه یزد

دومین سه‌شنبه بدون خودرو در دانشگاه یزد

هدفِ این رویداد' ارتقای کمی و کیفی حمل و نقل عمومی، ترویج و توسعه‌ دوچرخه سواری و پیاده روی' است.
با تشکر از همکاری نیروهای انتظامات در برقراری نظم در مسیر پیاده‌روی دانشگاهیان