حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پیشگام اجرای «میز خدمت» شد
روز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی قزوین با برگزاری نشستی، پیشگام اجرای «میز خدمت» در سطح این دانشگاه شد.
در این نشست، محمدحسین شیرعلی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه به تشریح میز خدمت با دو محور واقعی (حضوری) و مجازی (الکترونیکی) پرداخت و میز خدمت حضوری را در قالب سه هدف، شامل: اطلاعرسانی، تحویل مدارک (مستندات، فرم ها و چک لیستها) و گرفتن خدمت و میز خدمت الکترونیکی را در قالب پورتال با دسترسی آسان و قابلیت دانلود و بارگذاری همراه با نظرسنجی از ارباب رجوع و سوالات متداول تعریف کرد.
وی در پایان متذکر شد؛ در حال حاضر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در بین سایر حوزه ها به عنوان اولین واحد اقدامکننده در این مقوله گام برداشته است.
یادآور می شود، این طرح با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به مراجعه کنندگان و ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی و کاهش مراجعاتشان، با حضور دکتر سید مهدی میرهاشمی، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه و کارکنان مرتبط با موضوع، در دفتر مدیریت پژوهشی برگزار شد.