آثار دانشگاه علوم پزشکی گیلان جز ۳ اثر برتر جشنواره سیمرغ شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ در اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ که در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، در بخش مستند و ادبی، آثار کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جزء ۳ اثر برتر جشنواره شناخته شد و از سوی معاون وزیر بهداشت تقدیر شد.
در این خصوص رتبه دوم فیلم مستند ( ملیکا) به رضا مجلسی از کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص یافت و همچنین ، رتبه دوم شعر کلاسیک (خاورمیانه) به مهدی نقبایی در بخش کارکنان رسید و در بخش دانشجویی نیز نگین مهری، دانشجوی رشته پرستاری (دنیا) توانست رتبه دوم نثر ادبی را از آن خود کند.ع/د