عمومی | دانشگاه علوم پزشکی البرز

برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی البرز واگذاری مدیریت و اداره ی سه بیمارستان به بخش غیر دولتی

دکتر اسماعیل کسانی ,معاون توسعه ,مدیریت و منابع دانشگاه گفت :با توجه به جهت گیری و سیاست های جاری کشور مبنی بر کاهش تصدی گری دولت و توسعه مشارکت های مردمی و نقش موثر بخش غیر دولتی در توسعه و ارتقای بهداشت و درمان که امری ضروری می باشد موجب شد تا دانشگاه علوم پزشکی البرز با همکاری شرکت ندای سلامت فرسار البرز در جهت توسعه و ارتقای بهداشت و درمان گام بردارد.
وی تصریح کرد :دانشگاه علوم پزشکی البرز برای اولین بار توانست طرح موفق واگذاری مدیریت و اداره ی سه بیمارستان دولتی به بخش غیر دولتی را در بیمارستان های کوثر ,امام حسین(ع) و ثارالله  اجرا نماید.
دکتر کسانی با اشاره به همکاری صمیمانه شرکت ندای سلامت فرسار البرز و دانشگاه  عنوان کرد: این طرح بسیار موفق بوده است و این بیمارستان ها به کمک شرکت ندای سلامت فرسار البرز در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته اند و کلیه خدمات درمانی  با بهترین و بیشترین کیفیت با تعرفه ی دولتی ارایه می شود.
صبح امروز دکتر اسماعیل کسانی,معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) طی مراسمی از همکاری های شایسته و اقدامات   اقای مهندس پیمان مصیبی ,مدیر عامل شرکت ندای فرسار سلامت البرز تقدیر کرد.