پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور


در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه سلامت و درمان منطقه بررسی شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی، به مسیر پر فراز و نشیب بهداشت و درمان اشاره کرد و خواستار تلاش مضاعف سرپرست دانشگاه برای بهبود وضعیت موجود شد.

آقای مهدی دونده به شعار دولت چهاردهم مبنی بر وفاق و همدلی اشاره کرد و بر لزوم جبران آسیب‌های قبلی، به ویژه طرد نخبگان، تاکید نمود.

وی همچنین به مساله جوان‌گرایی که توسط رئیس‌جمهور مطرح شده است، پرداخت و از انگیزه، جدیت، مسئولیت‌پذیری و دغدغه مندی سرپرست جدید دانشگاه ابراز خرسندی کرد.

معاون استاندار همچنین به وضعیت نابسامان زیرساخت‌های درمانی نیشابور اشاره کرد و گفت: در نیشابور با جمعیت ۵۵۰ هزار نفری و با ۲۷۱ تخت بیمارستانی و ۲۱۸ تخت فعال با کمبود تخت بیمارستانی نسبت به میانگین کشوری برخوردار هستیم.

آقای مهدی دونده بر لزوم همکاری بین بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر تاکید کرد و به تردد سالیانه ۲۰ میلیون زائر از این مسیر اشاره نمود و خواستار هماهنگی بیشتر با نمایندگان و دستگاه‌های سیاسی و امنیتی برای تسهیل امور و پیشبرد برنامه‌ریزی‌ها برای بیمارستان سوم شد.

مهدی دونده نیز به ظرفیت خیرین و ایجاد تحولات مثبت با حضور استاندار جدید خراسان رضوی اشاره کرد و آن‌ها را فرصت‌هایی برای بهبود وضعیت درمانی نیشابور دانست.

در پایان، سرپرست دانشگاه با تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه، بر اهمیت برگزاری جلسات همفکری و همکاری تیمی برای پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.