پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

آغاز ثبت نام بیست و هفتمین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت

ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از ۵ آبان ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

به گزارش وب دا، نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و با هدف پیاده سازی طرح «همسفر تا بهشت» اقدام به راه اندازی سامانه ازدواج دانشجویی کرده است. دانشجویانی که در دوران دانشجویی ازدواج کرده اند، می‌توانند به سامانه ازدواج دانشجویی وارد شوند و از خدمات و امکانات ارائه شده در آن استفاده نمایند. همچنین دانشجویان می توانند برای شرکت در این طرح به سایت ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۳۹۷۲۸۱۸۱۹ تماس حاصل کنند و یا به نهاد رهبری دانشگاه مراجعه کنند.
در این دوره ۳۰ کاروان و ۳۵۰ زوج به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و اعزام‌ها از ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳ تا ابتدای ماه رمضان ادامه خواهد داشت و در خلال آن برنامه‌های آموزشی با موضوع جمعیت و فرزند آوری نیز در نظر گرفته شده است.

شرایط ثبت نام دانشجویان در طرح همسفر تا بهشت به شرح زیر است:

* یکی از زوجین در زمان ثبت نام حتماً باید دانشجو باشد.
* ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد است(نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام) و تاریخ رسمی عقد آنان باید در فاصله زمانی ۱فروردین ۱۴۰۲ تا ۳۰مهرماه ۱۴۰۳باشد.

*در مواردی که هر دو نفر زوجین، دانشجو باشند؛ لازم است فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت ‏نام کند.
*به منظور قطعی‌شدن ثبت‌نام، زوجین دانشجو باید حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام ‌اولیه در سامانه، گام‌های بعدی تا نهایی‌شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را طی نموده و تایید نهایی را از سامانه اخذ کنند.
*کلیه ‌هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود(هزینه‌های رفت وآمد به مشهد مقدس و بالعکس به عهده زوجین می‌باشد).
متاسفانه امکان شرکت برای دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند و جاماندگان دوره‌های گذشته به هیچ عنوان میسر نیست بنابراین افراد از گرفتن تماس‌غیرضروری با ستاد ازدواج دانشجویی پرهیز کنند.