پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

یکپارچگی و همکاری؛ کلید رفع چالش‌ها در مسیر خدمت به مردم

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در نخستین روز آغاز به کار خود بر اهمیت همکاری و هم‌افزایی برای رفع چالش‌ها تاکید کرد.

دکتر غزاله دوست پرست در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدرضا مجدی رییس سابق دانشگاه، مدیران، خیرین و دیگر مسئولان نیشابور برگزار شد به بیان عقب‌افتادگی‌ها و چالش‌های موجود در حوزه سلامت نیشابور پرداخت.

دکتر دوست‌پرست در ادامه با تشکر از دکتر مجدی، به ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و جذب نیروی انسانی در رشته‌های پزشکی اشاره کرد و بر لزوم همکاری تمامی گروه‌ها برای پاسخ گویی به نیازهای مردم تاکید کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در جایگاه رییس دانشگاه و به عنوان یک زن و مادر متعهد به ادامه تلاش‌ها برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در نیشابور باشم و امید دارم با یگانگی و یکپارچگی، بتوانیم چالش‌ها را مرتفع کنیم و به مردم خدمات شایسته ای ارایه کنیم.

دکتر محمدرضا مجدی همچنین به برخی از دستاوردهای مهم دوران تصدی خود از جمله تخصیص ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت برای بیمارستان سوم و افزایش مساحت پردیس دانشگاه از ۳۰ به ۱۰۳ هکتار و عقد تفاهم نامه اردوگاه دانشجویی کشوری در نیشابور اشاره کرد.

در پایان جلسه، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه با حضور در مزار شهدا، به تجدید میثاق با شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.