پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

پرداخت مطالبات کارکنان اولویت اصلی دانشگاه است


معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه گفت: پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان اولویت اصلی دانشگاه است وتیم مدیریتی دانشگاه در تلاش است که فاصله پرداختی ها و معوقات کارکنان را به حداقل برساند تا کارکنان جز خدمت به همشهریان دغدغه دیگری نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، دکترهادی حسین زاده با تاکید بر پیگیری های انجام شده در پرداخت کارانه به کارکنان افزود: علاوه بر پرداخت کارانه مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم، ۲۲بهمن در مهرماه سال جاری کارانه کارکنان ستادی و اورژانس نیز پرداخت شد.

وی عنوان کرد: مابه التفاوت کارانه معاونت بهداشت و شبکه های بهداشت و درمان به حساب کارکنان واریز شده است و با توجه به پیگیری و رایزنی های صورت گرفته با بانک مهرایران افتتاح حساب و صدور بن کارت برای کارکنان  انجام شد و حق لباس ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ در مهرماه سال جاری به حساب مشمولین واریز شد.

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه با اشاره به بخشنامه های ابلاغی وزارت مبنی بر پرداخت ترمیم حقوق، تصریح کرد: ترمیم حقوق ماه های تیر و مرداد سال جاری نیز به حساب کارکنان دانشگاه واریز شد و پرداخت های بعدی منوط به بخشنامه های وزارت و تامین اعتبار و منابع آن می باشد و تا زمانی که منابع و تخصیص از سمت وزارت متبوع و سازمان برنامه بودجه کشور به دانشگاه صورت نگیرد و ابلاغ نشود، پرداخت ترمیم حقوق امکان پذیر نخواهد بود.

دکترهادی حسین زاده در خصوص پرداخت‌های دانشگاه افزود: با توجه به محدودیت‌های اخیر و تاخیر بی‌سابقه یک‌ساله در پرداخت مطالبات دانشگاه توسط سازمان‌های بیمه‌گر، پرداخت کارانه کارکنان به تعویق افتاد؛ که این تاخیر پرداخت صرفاً مربوط به مطالبات کارکنان نبوده است، در معوقات پیمانکاران و شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی نیز صورت گرفت که سبب وقفه پرداخت در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شده است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌های پیش رو، فاصله بین پرداخت‌ها کمتر شود و به روال قبل بازگردیم و امید داریم با رفع چالش‌ها و حمایت رئیس دانشگاه بتوانم بیشتر از پیش در خدمت کارکنان تلاش گر و وظیفه‌شناس خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی نیشابور باشم.