عمومی | دانشگاه بیرجند

محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم نزاجا به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) و با هدف افزایش تعامل یگان‌های نظامی با محیط‌های دانشگاهی، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته بین‌المللی، سید جواد حسینی، یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در مسجد امام جعفر صادق(ع) دانشگاه بیرجند برگزار شد.
در این محفل، چهره‌های قرآنی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه بیرجند حضور داشتند و از فضای معنوی و قرآنی بهره‌مند شدند. این رویداد، فرصتی بود برای پیوند بیشتر میان نیروهای نظامی و جامعه دانشگاهی که به تقویت ارتباطات فرهنگی و دینی میان این دو نهاد کمک شایانی کرد.
سید جواد حسینی، قاری برجسته بین‌المللی، با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، محفل انس با قرآن کریم را آغاز کرد. ایشان که با تلاوت‌های زیبا و بی‌نظیر خود در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شناخته شده است، بارها افتخارات بزرگی را در این زمینه کسب کرده‌. حضور او در این محفل، بر غنای معنوی و جذابیت برنامه افزود و باعث شد تا حضار لحظات معنوی و دلنشینی را تجربه کنند.