عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

صحبت های صمیمانه مدیر کل آموزش دانشگاه با دانشجویان جدیدالورود

سال اولی‌های عزیز
سلام

بابت موفقیت شما تبریک عرض می‌کنم. شما توانستید که از سد کنکور بگذرید و خودتان را به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کنید. و این جای تبریک بسیاری دارد.

حالا شما هم عضوی هستید از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه. دانشگاهی که علی رغم تمام محدودیت ها، خیلی خوب درخشیده است. در این باره، به افتخارات مختلفی می توانم اشاره کنم: از آموزش و فناوری گرفته تا بهداشت و مدیریت و دیگر زمینه‌ها. دانشگاه ما تونسته است در زمینه‌های مختلف نشان دهد که اگر بهترین نباشد، حتما جزء بهترین‌هاست.

به عنوان یک مثال کلی، می توانید رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز را به عنوان یک مقیاس در نظر بگیرید که دانشگاه ما رو بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور اعلام کرد. پس، آفرین به خودمان.

با این وجود می‌دانیم که بهترین بودن فقط به کسب رتبه نیست. باید سعی کنیم که همچنان بهترین بمانیم و این بدون تلاش همگانی بدست نخواهد آمد.

حالا که شما اینجایید، باید نقش خود را بپذیرید. هر کسی وظیفه دارد که در جایگاه خودش بیشترین تلاش ممکن را داشته باشد و شما به عنوان دانشجو، در ابتدای یک مسیر سخت و اما شیرین، وظیفه علم آموزی و حرکت به سمت کامل شدن را دارید.

گفتم کامل شدن، یعنی اینکه علاوه بر درس‌ها، المپیادهای علمی، رقابت‌های ورزشی، انجمن‌های دانشجویی-فرهنگی، شورای صنفی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی و خیلی موارد دیگر را هم مدنظر قرار دهید. اگر این دانشگاه بخواهد خوب بودن را ادامه دهد، بعد از این، با شما می تواند.

از زمان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود مراقبت کنید که به هیچ وجه به هدر نرود. دانشگاه ما در هر سطحی قرار دارد بایستی با شما بهتر شود. می‌دانم که این ممکن است و اتفاق خواهد افتاد. هر کجا هم کمک خواستید من و همکارانم کنار شما هستیم.
پس یا علی(ع)

دکتر کامبیز ورمیرا
مدیرکل آموزش دانشگاه