عمومی | دانشگاه بیرجند

نشست هم اندیشی هیات رئیسه پردیس علوم رفتاری با اساتید مدعو گروه علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست، دکتر شکوهی فرد، رئیس پردیس علوم رفتاری،  ضمن عرض تبریک سال تحصیلی جدید و خداقوت حضور اساتید محترم مدعو گروه، در خصوص موضوعات زیر اطلاع رسانی و تاکید داشتند. در پایان به نظرات و پیشنهادات با ارزش اساتید محترم پرداخته شد و سپاس و قدردانی از زحمات این بزرگواران انجام گرفت.

۱. قدردانی از همکاری صمیمانه اساتید مدعو با وجود محدودیت‌های موجود و مبالغ پایین حق التدریس، که ان شاءا... با پیگیری افزایش یابد.

۲. ضمن توصیه به استفاده از سربرگ دانشگاه بیرجند در امتحانات کتبی، در خصوص احترام به دانشجویان و ارزشیابی دقیق با ثبت همه رکوردها و مستندات آزمون‌ها، و رعایت انصاف و عدالت آموزشی برای همه دانشجویان تاکید شد.

۳.تاکید در برگزاری آزمونهای دروس عمومی تربیت بدنی طبق نُورم‌های مخصوص در قسمت دختران و پسران به طور یکنواخت، که ارزشیابی به طور هماهنگ انجام شود.

۴.تشکیل به موقع کلاس‌ها و کنترل دقیق حضور و غیاب، و دقت در ثبت گزارش غیبت دانشجویان گرامی مورد توجه قرار گیرد تا اشتباهی صورت نگیرد، که در صورت اعتراض قابل رسیدگی باشد.

۵.در خصوص دروس عملی که با دو مدرس تدریس می شود، تاکید شد که هماهنگی لازم در رعایت سرفصل درس با ارزشیابی یکسان انجام شود و از هر گونه مداخله در امورات یکدیگر و دانشجویان خودداری شود.

۶.تاکید شد در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به وسایل و تجهیزات آموزشی، بر حسب مورد از طریق گروه پیگیری شود.