عمومی | دانشگاه بیرجند

عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در حکم انتصاب دکتر حسین سیمایی خطاب به دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی" منصوب می‌شوید. امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و توجه به راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری ایفا نمایید.

انتظار می‌رود موارد زیر در اولویت‌های اجرایی شما قرار گیرد:

همچنین در نامه جداگانه‌ای، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از خدمات و تلاش‌های دکتر «محمدحسن مجیدی» رئیس سابق پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری، متولد ۱۳۶۱ (بیرجند)، دانش‌آموخته دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند با مرتبه دانشیار است. وی سابقه‌هایی چون رئیس کمیسیون انرژی سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی، سرپرست آزمایشگاه تهویه مطبوع و آسایش حرارتی دانشگاه بیرجند، مدیر گروه پژوهشی انرژی در ساختمان و آسایش حرارتی، معاون گروه مهندسی مکانیک و رئیس پردیس دانشکده‌های مهندسی دانشگاه بیرجند را در کارنامه خود دارد.

روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، ضمن تبریک این انتخاب شایسته، برای ایشان موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگزاری مستمر را از درگاه ایزدمان مسئلت می‌نماید.