عمومی | دانشگاه تهران

‌راهنمای جامع اطلاعات دانشگاه تهران ویژه نودانشجویان

با توجه به اهمیت آشنایی شما نودانشجوی عزیز با روندها و فرایند‌ها و نیز اطلاع از کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف آموزشی، علمی و پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، دینی و…، خواهشمند است ضمن مراجعه به هریک از آدرس‌ها و لینک‌های ذیل و مطالعه دقیق آنها، نسبت به پیگیری امور و نیازهای خود اقدام نمائید:

  1. معاونت آموزشی :
  2. معاونت فناوری‌های دیجیتالی: برای آگاهی از سامانه‌‌های اطلاعاتی دانشگاه ( اینجا )، برای دریافت شناسه یکتا، پست الکترونیک، دسترسی به اینترنت سریع دانشگاه، وب سایت دانلود نرم‌افزار‌های دانشگاه، دسترسی به App(موبایل) دانشگاه ( اینجا )، میز خدمت الکترونیک دانشگاه تهران ( اینجا ) و برای دسترسی به VPN دانشگاه، ساخت کانکشن UTVPN، دسترسی به منابع علمی از بیرون دانشگاه و ... اینجا کلیک کنید.
  3. آموزش‌های الکترونیک : برای آگاهی از نحوه شرکت در کلاس‌های درسی به صورت آنلاین، استفاده از سامانه ایلرن (E-Learn)، و کلیه خدمات مربوط به یادگیری الکترونیک، اینجا کلیک کنید.

  4. معاونت فرهنگی: برای آگاهی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی و آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و.... اینجا کلیک کنید.
  5. معاونت دانشجویی :
  6. اداره کل امور دانشجویی :
  7. مرکز بهداشت و درمان :
  8. اداره کل خوابگاه‌ها : برای آگاهی از خدمات اداره کل خوابگاه‌های دانشگاه تهران شامل اسکان و پذیرش، برنامه سرویس‌های ایاب و ذهاب، خدمات تغذیه، اماکن فرهنگی و ورزشی خوابگاهی و ... اینجا کلیک کنید.
  9. مرکز مشاوره : برای آگاهی از خدمات مرکز مشاوره، مشاهده کلیپ‌های آموزشی و مشاوره‌ای و نحوه ارائه خدمات اینجا کلیک کنید.
  10. صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه : برای دسترسی به صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه اینجا کلیک کنید و جهت اطلاع از شرایط عضویت و پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشگاه تهران این فایل را دانلود نمائید.
  11. معاونت پژوهشی :
  12. کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران :
  13. انتشارات دانشگاه تهران : برای آشنایی با انتشارات دانشگاه تهران، آگاهی از تازه‌های انتشار و لیست کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه تهران اینجا کلیک و این فایل را دانلود نمائید.
  14. پردیس‌ها، دانشکده‌ها و واحدهای آموزشی : جهت انتخاب و ورود به وب‌سایت اختصاصی پردیس، دانشکده / واحد آموزشی محل تحصیل خود اینجا کلیک کنید.
  15. پارک علم و فناوری دانشگاه : جهت آشنایی با فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آشنایی با استارت آپ‌ها و شرکت‌های فناور، خدمات قابل ارائه در پارک علم و فناوری و... اینجا کلیک کنید.
  16. بنیاد حامیان دانشگاه تهران: برای آشنایی با طرح‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعم از بورسیه دانشجویان (برتر یا متقاضی) دانشگاه تهران، اطلاع از فراخوان‌ها و ... اینجا کلیک کنید.
  17. راهنمای جامع تلفن دانشگاه : برای دریافت راهنمای جامع تلفن مستقیم کارشناسان و مسئولان مربوطه در ستاد مرکزی دانشگاه و نیز کلیه دانشکده‌ها و واحدهای آموزشی و نیز دپارتمان‌های مربوطه اینجا کلیک کنید.
  18. وب‌سایت و شبکه‌‌های اجتماعی دانشگاه تهران: وب سایت دانشگاه تهران به نشانی https://ut.ac.ir و  پایگاه خبری دانشگاه تهران به نشانی https://news.ut.ac.ir برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه در دسترس است. همچنین دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی ایتا ، تلگرام ، اینستاگرام ، لینکدین و ایکس به نشانی UT_NEWSLINE فعال است.

دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه می‌داند تا نهایت تلاش خود را جهت مهیا ساختن محیطی علمی، بانشاط، همراه با استانداردهای بالای آموزشی و پژوهشی برای شما نو دانشجویان عزیز فراهم نماید.