عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت هفته بیمه سلامت

وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمد حسین اعرابی آمده است:
"جامعه سالم بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود و فعال‌سازی بستر سلامت و بهداشت جامعه جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف، نیازمند تداوم کاری و مشارکت میان سازمان‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت و سازمان‌های بیمه‌گر است.
هفته بیمه سلامت، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت‌ها و سیاست‌های حوزه سلامت، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی شوند.
بی‌تردید تلاش‌های ارزشمند سازمان بیمه سلامت جهت ارائه خدمات متعالی به بیمه‌شدگان و نقش موثر این بیمه در تامین رفاه هم‌وطنان و بیمه‌شدگان بسیار ملموس و روشن است.
پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری و نازایی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اجرای برنامه‌های ارزشمندی همچون طرح مهم و ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی به‌عنوان زیربنای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، برخورداری پوشش رایگان بیمه‌ای روستائیان و اقشار آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت در مناطق کمتر برخوردار، همچنین تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و حمایت مالی از بیماران خاص و اجرای موفقیت‌آمیز طرح دارویار و ... در کشور از دستاوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران است.
اینجانب هفته بیمه سلامت را به کلیه خادمین بخش سلامت به‌ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روزافزونشان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم."