عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه به همراه نماینده مردم اورامانات در مجلس در شهرستان پاوه

امروز نشست اعضای هیات رئیسه به همراه نماینده مردم اورامانات در مجلس در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تهیه دستگاه فیکو برای بیمارستان شهرستان با پیگیری های دکتر یوسفی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و پس از تامین اعتبار لازم به زودی تحویل می گردد.

به گفته وی معاونت توسعه دانشگاه ضمن پیگیری های به عمل آمده تا پایان سال جاری چارت بیمارستان را از وزارت بهداشت دریافت خواهد نمود.

وی همچنین عنوان کرد:با توجه به نیاز بیمارستان شهرستان پاوه به کارشناس پزشکی هسته ای به زودی دو نیرو در این حوزه در این بیمارستان مشغول به کار خواهند شد.

دکتر محمدی گفت:راه اندازی مرکز بهداشتی درمانی نوسود از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در تلاش هستیم پس از هماهنگی و با همراهی نماینده مردم اورامانات در مجلس، در دیدار با دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت مجوز راه اندازی این مرکز را از ایشان دریافت کنیم.

به گفته وی تامین اعتبار محوطه سازی بانی وره و آسانسور مرکز باینگان  از دیگر مواردی است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد

گفتنی است تمام مصوبات این نشست با همکاری حوزه های مربوطه طی یک سال آینده پیگیری و اجرایی خواهد شد .

در ادامه این نشست دکتر یوسفی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های مختلف بهداشتی درمانی و ارتقاء بهداشت و سلامت در منطقه اورامانات بسیار چشمگیر دانست و گفت: خوشبختانه ۳۲ نفر از نیروهای ماهر و متخصص و بومی در بیمارستان شهرستان در حال ارائه خدمت به مردم منطقه هستند .

فعالیت در منطقه مرزی پاوه شرایط خاصی دارد و کادر درمانی بیمارستان با تمام توان در حال ارائه خدمت هستند و انتظار می رود بحث پرداخت کارانه ها بیشتر مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی افزود: دکتر محمدی رییس دانشگاه پیگیری های مجدانه ای در خصوص تامین اعتبار جهت تهیه و خریداری تجهیزات سرمایه ای دارند و اعتبار خرید بسیاری از تجهیزات مراکز را با همین پیگیری ها توانسته اند محقق نمایند.

همچنین دکتر سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز با بیان اینکه در چند سال اخیر حمایت های بسیار خوبی از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه داشته ایم و وضعیت شبکه بهداشت و درمان پاوه قطعا در این سال‌ها ارتقا چشمگیری داشته است گفت: در کنار این پیشرفتها برخی مشکلات هم وجود دارد از جمله این مشکلات تاخیر در پرداخت  کارانه پزشک و پرسنل که نیازمند توجه مسئولان دانشگاه است.

وی افزود: مشکل اصلی ما چارت قدیمی ۶۴ تختخوابی است و این درحالی است که ما با ۱۰۴ تخت در حال ارائه خدمت به بیماران هستیم و امیدواریم در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
او درپایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت ها و همراهی همیشگی مسئولان دانشگاه بتوانیم خدمات بهتری به مردم منطقه ارائه دهیم.