عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

آیین اختتامیه همایش بین‌المللی امت مقاومت برگزار شد

آیین اختتامیه همایش بین‌المللی امت مقاومت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف منطقه عصر امروز برگزار شد.

این همایش در چهار محور حکمرانی مقاومت، دیپلماسی مقاومت، جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی و اصل مقاومت در قرآن کریم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری همایش از حضور مهمانان استانی، ملی و بین‌المللی نیز تشکر و قدردانی کرد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی خود را در حمایت از جبهه مقاومت اعلام می دارد گفت: صدای مردم مجاهد و مبارز کرمانشاه در دفاع از محور مقاومت در این همایش به گوش جهانیان رسید .

وی افزود: کرمانشاه شهر مجاهدان و قهرمانان است، دشمن بعثی به تحریک آمریکا تروریست و نژادپرست از طریق همین استان به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد، و این مردم مجاهد جانانه جنگیدند و ایستادند و امروز جمهوری اسلامی ایران پای محور مقاومت ایستاده‌ است، این تنها یک توصیه دینی نیست بلکه خواسته مردم ایران در رای به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محبی با بیان اینکه به لطف الهی رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های ننگین خود را می‌زند و همین روزهاست که پایان این رژیم جنایتکار اعلام شود گفت: حزب‌الله قوی‌تر از هر روز، حماس قوی‌تر از هر روز، جهاد اسلامی قوی‌تر از هر روز، انصارالله قوی‌تر از هر روز به صهیونیستی حمله می‌کند و جمهوری اسلامی ایران هم هر موقع صلاح و تشخیص بداند، موشک‌بارانش می‌کند.

وی افزود: ملت ایران کوتاه نمی‌آید، ما مردمان مجاهد و قوی‌ دلی داریم که پای مظلومان عالم ایستاده‌اند.

همایش بین المللی امت مقاومت در کرمانشاه عصر امروز به کار خود پایان داد/ گزارش خبرنگار صدا و سیما