پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

اطلاعیه ثبت نام اینترنتی دانشجویان نو ورود

دانشجوی عزیز؛ موفقیت شما را در ورود به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تبریک گفته و حضورتان را در جمع دانشجویان پرتلاش این دانشگاه گرامی می‌داریم. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید:

کلیه پذیرفته شدگان ورودی مهر ۱۴۰۳ لازم است طبق برنامه زمانبندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی، به وب‌سایت دانشگاه مراجعه نمایند:

روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۵  ساعت ۸ الی  جمعه ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ ساعت ۲۴

چنانچه فردی با ارائه‌ی اطلاعات نادرست پذیرفته شود و متعاقبا خلاف آن مشخص گردد، قبولی وی در هر مرحله از تحصیل لغو می‌گردد و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اینترنتی کلیه پذیرفته شدگان جدید الورود از تاریخ چهارشنبه ۲۵/۰۷/۱۴۰۳ لغایت جمعه ۲۷/۰۷/۱۴۰۳ از طریق مراجعه به آدرس ذیل صورت می پذیرد:

https://educationsys.nums.ac.ir

پس از ورود به پورتال ثبت نام اینترنتی: در قسمت ثبت نام پذیرفته شدگان نوع کاربری و پسورد؛ کد ملی و کد ملی می باشد. سپس اطلاعات درخواستی به طور صحیح درج گردد.

نکته مهم: حتماً از اطلاعات ثبت شده پرینت تهیه و جهت ثبت نام حضوری همراه داشته باشید.

قبل از شروع ثبت نام اینترنتی مدارک ذیل را اسکن نمایید:

حجم: ۷۰  کیلو بایت(انداره: ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل)

*یک قطعه عکس ۴*۳

*کارت ملی (پشت و رو)

*صفحات اول و دوم شناسنامه

*کارت پایان خدمت و یا معافیت تحصیلی ( https://sakha.epolice.ir )

*رسید صدور تاییدیه های تحصیلی(متوسطه و پیش دانشگاهی) و سوابق تحصیلی(سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه)( https://emt.medu.ir )

*اسکن کلیه مدارک تحصیلی خواسته شده

توضیحات:

ثبت نام شما عزیزان پس از ثبت نام حضوری و دریافت کلیه مدارک تحصیلی قطعی خواهد شد. لذا، کلیه مدارک تحصیلی و فرم های خواسته شده را تهیه و تکمیل و پس از اسکن در ثبت نام اینترنتی در روز ثبت نام حضوری، جهت تشکیل پرونده به همراه داشته باشید.

مدارک آموزشی لازم جهت ثبت نام حضوری:

دریافت کد پیگیری تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی: پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه تاییدیه مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی(سامانه آموزش و پرورش) و سوابق تحصیلی سه سال آخر به آدرس: ( https://emt.medu.ir ) مراجعه کرده و در قسمت نوع مدرک، تاییدیه تحصیلی انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات در قسمت نوع استعلام گیرنده حتمآ (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و در قسمت استعلام گیرنده هم حتمآ (دانشگاه علوم پزشکی نیشابور) انتخاب گردد. و پس از کامل شدن فرایند و پرداخت هزینه، تاییدیه پرداخت(کد پیگیری) در اختیار ایشان قرار می گیرد و سپس کد پیگیری را به همراه داشته باشند. (دانشجویان توجه داشته باشند دانشگاه مقصد، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور انتخاب گردد)

فرم تکمیل شده تعهد منطقه ۱ و دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرم شماره۲- کلیک کنید)

فرم تکمیل شده تعهد منطقه ۲ و ۳ (فرم شماره۳-کلیک کنید)

فرم تکمیل شده تعهد فارغ التحصیلان قبلی و دانشجویان انصرافی (فرم شماره ۱-کلیک کنید)

فرم سند تعهد پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی(سهمیه مناطق محروم) (فرم شماره۱۲-کلیک کنید)

فرم تعهد ماده واحده افزایش ظرفیت رشته پزشکی (فرم شماره۱۵-کلیک کنید)

فرمهای تعهد مربوط به رشته مامایی(کارشناسی ناپیوسته)(کلیک کنید)

کارمندان: موافقت نامه بدون قید و شرط از محل کار یا حکم مرخصی سالانه و یا حکم ماموریت آموزشی(برای پذیرفته شدگانی که در کلیه سازمان های دولتی و نظامی شاغل هستند) و فرم شماره ۱۰ (کلیک کنید)

شماره تماس جهت پاسخگویی (کد نیشابور ۰۵۱)

ثبت نام حضوری: ثبت نام حضوری به تفکیک رشته در روزهای شنبه ۲۸/۰۷/ ۱۴۰۳ و یکشنبه ۲۹/۷/۱۴۰۳ و شروع کلاسها از روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۳ می باشد.

محل ثبت نام حضوری: نیشابور، شهرک باغچه بان، انتهای بلوار مقاومت، پردیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور