پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

همایش «پدربزرگ و مادربزرگ من» در شهرستان فیروزه برگزار شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: به مناسبت هفته سالمند و کودک، همایش پدربزرگ و مادربزرگ من روز سه شنبه  هفدهم مهر برای کودکان و سالمندان شهرستان فیروزه در سالن تربیت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزه، دکتر مهماندوست بیان کرد: این همایش با هدف تکریم و حمایت سالمندان، اهمیت دوران کودکی و با هدف گرد هم آیی سالمندان و کودکان در کنارهم برنامه ریزی و برگزار شد.

وی افزود: در این همایش بخش های شاد با حضور جعفر خوش بیان همراه با برگزاری مسابقه بود و در ادامه مطالبی برای تغذیه سالمندان و کودکان توسط کارشناس تغذیه آقای محمودیه، مطالبی راجع به بیماری سل توسط دکتر قائمی به مناسبت روز سل بیان شد

دکتر مهماندوست اظهار کرد: در این همایش میز خدمتی برای مشاوره و توزیع پمفلت به سالمندان، نمایشگاه نقاشی با موضوع پدربزرگ و مادر بزرگ من برپا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه ضمن تشکر از رئیس ورزش و جوانان برای اجرای حرکات ورزشی و کششی برای سالمندان و کودکان، افزود: در این همایش سرودی نیز با مضمون فرزندان غزه برگزار شد و با هنرنمایی سالمند شاعر و اهدای هدایا برای تقدیر از برندگان مسابقه نقاشی پدربزرگ و مادربزرگ من و کودکان گروه سرود و سالمندان خیر، هنرمند، کهن سال ترین سالمند به پایان رسید.