پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در پی واکنش موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، دکتر محمدرضا مجدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با صدور پیامی، این اقدام را نمادی از اقتدار و عزت ایران اسلامی دانست. به گزارش وب دا، متن بیانیه به این صورت است:

وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاهٌ یَا اُولِی الْاَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ﴿۱۷۹ بقره﴾

ای صاحبان خرد! برای شما در قصاص مایه زندگی است، باشد که [از ریختن خون مردم بدون دلیل شرعی] بپرهیزید.


اقدام شجاعانه و قاطع نیروهای غیور سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، نه تنها نشان‌دهنده قدرت دفاعی ایران اسلامی است، بلکه اراده و همبستگی ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت و پاسخی مناسب به اقدامات رذیلانه دشمن صهیونیست در به شهادت رساندن شهیدان بزرگوار ما از جمله شهید اسماعیل هنیه، شهید سیدحسن نصرالله و شهید سردار رشید نیلفروشان بود و قطعاً نیاز به انتقام داشت. درود بر دستان قدرتمند غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیروز باد جبهه مقاومت و ذلیل و منکوب باد رژیم رذل و کودک‌کش اسرائیل.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، این اقدام غرورآفرین را موجب افتخار دانسته و از درگاه خداوند متعال پیروزی و موفقیت بیشتر برای سپاه اسلام و ناکامی‌های بیشتر برای دشمنان را خواستارم.

محمدرضا مجدی/۱۱ مهر ۱۴۰۳