عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه

جلسه هم اندیشی باموضوع گسترش فعالیتهای قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور رییس دانشگاه،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،مدیرکل حج و زیارت استان، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و فعالان قرآنی دانشگاه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رئیس دانشگاه قرآن و عترت را بزرگترین گنجینه ای دانست که در این دنیا داریم و باید قدر آن را بدانیم و اگر به قرآن عمل کنیم تمام مشکلات جامعه حل می شود.

وی ضمن سپاسگزاری از همه شما عزیزانی که دغدغه گسترش فرهنگ و مفاهیم قرآنی در دانشگاه را دارند گفت:گسترش فعالیتهای قرآنی در دانشگاه در تقویت روحیه معنوی دانشجویان و موفقیت آنها در جنبه های مختلف زندگی بسیار اثر بخش خواهد بود.

دکتر محمدی با بیان اینکه پیشنهادات خوبی در این نشست مطرح شد که توجه و پیگیری آنها در راستای بیشتر قرآنی شدن دانشگاه اثر گذر خواهد بود گفت: جذب ایده‌های جدید در راستای فعالیت های قرآنی در سطح دانشگاه و توسعه معرفت و فرهنگ قرآنی میان دانشجویان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز توجه به قرآن و عترت در زندگی را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: گسترش فعالیت های قرآنی در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخورار است و محوریت این نشست تاکید بر توسعه فعالیت‌های قرآنی جهت پاسخگویی به نیازهای دینی و فرهنگی جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان است .

وی افزود: با بهره گیری از مفاهیم ارزشمند قرآنی در زندگی در تمام جهات علمی و فرهنگی و معنوی پیشرفت چشمگیری حاصل خواهد شد و توجه به این مهم در دانشگاه اثرات بسیار خوبی در ارتقا علمی و معنوی دانشجویان به دنبال خواهد داشت.

همچنین دکتر غلامی معاون دانشجویی فرهنگی با بیان اینکه این نشست در راستای همفکری در زمینه گسترش فعالیت های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شده است گفت:با برنامه ریزی منسجم و سازمان یافته در حوزه فعالیت های قرآنی می توانیم توجه به مفاهیم قرآنی را در دانشگاه و در بین دانشجویان نهادینه سازیم.

گفتنی است برگزاری نشست‌های کارشناسانه و تخصصی در خصوص گسترش فعالیت های قرآنی، شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی در بین جامعه دانشجویی و دانشگاهی، تعاملات جامعه دانشگاهی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و علمی در بین جامعه دانشجویی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.