عمومی | دانشگاه بیرجند

ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه بیرجند

ضمن عرض تبریک و آرزوی سلامتی برای پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، به اطلاع می رساند ثبت‌نام مشروط پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بیرجند در دو مرحله زیر انجام خواهد شد:

  1. ثبت نام غیر حضوری از ۱۰ لغایت ۱۱ مهرماه در سامانه پویا دانشگاه بیرجند به آدرس:

puya.birjand.ac.ir/educ/registration/index.php

(به جای شماره پرونده و شماره داوطلبی کد ملی وارد شود)

  1. ثبت نام  حضوری (ثبت نام حضوری منوط به تکمیل ثبت نام غیر حضوری می باشد) و تحویل اصل مدارک از ۱۰ لغایت ۱۱ مهرماه به اداره تحصیلات تکمیلی واقع در مدیریت امور آموزشی

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:

  1. عکس (۶ قطعه )
  2. رونوشت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
  3. مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه
  4. حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
  5. اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد خدمت
  6. اصل گواهی موقت یا دانشنامه کارشناسی (معدل کل قید شده باشد). دانشجویانی که قادر به ارائه اصل گواهی خود نیستند جهت ثبت نام اولیه فرم شماره ۲ مندرج در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد را پس از تایید موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی، ارائه نمایند. دانشجویان حوزوی اصل مدرک دوره سطح ۲ را به همراه تاییدیه آن ارائه نمایند.
  7. اصل یا کپی برابر اصل مدرک کاردانی (معدل کل قید شده باشد). دانشجویان حوزوی اصل مدرک دوره سطح ۱ را به همراه تاییدیه آن ارائه نمایند.
  8. دریافت تاییدیه تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی https://estelam.msrt.ir و یا سامانه استعلام دانشگاه آزاد اسلامی.
  9. ثبت نام بصورت مشروط بوده و دانشجویانی که صلاحیت علمی و عمومی آنان توسط سازمان ملی سنجش تایید نشود ملزم به انصراف از تحصیل و تسویه حساب با دانشگاه می باشند.

مدارک لازم برای گروه امور هدایت استعدادهای درخشان جهت ارسال به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برای بررسی صلاحیت عمومی

کلیه فایل های زیر در داخل یک پوشه (فولدر)  با نام و نام خانوادگی هر فرد ذخیره و به گروه امور هدایت استعدادهای درخشان تحویل شود.

  1. عکس ۴*۳ داوطلب
  2. کارت ملی (کلیه اتباع ایرانی)
  3. صفحه اول شناسنامه (کلیه اتباع ایرانی)
  4. صفحه پاسپورت یا کارت اقامت که حاوی مشخصات فرد باشد. (کلیه اتباع غیر ایرانی)
  5. فیش واریزی به مبلغ ۰۰۰/۴۲۴/۳ ریال به شماره کارت مجازی ۹۵۹۷-۳۳۷۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ (گیرنده وجه بانک مرکزی و حساب بنام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور می باشد).
  6. فرم صلاحیت عمومی (تکمیل فایل اکسل پیوست)