عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه با رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ‌

دکتر زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در دیدار با دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تاکید بر امید آفرینی و خدمت رسانی جهادی به جامعه مخاطب استان، از خدمت‌رسانی جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حوزه سلامت تقدیر کرد.

دکتر سعید گل فیروزی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، گفت: در حوزه برگزاری فعالیت های جهادی در دانشگاه، قرارگاه جهادی سلامت در دانشگاه را به عنوان مدلی جدید که بتوانیم حمایت کاملتر و جامع تری از این فعالیت ها با هدف محرومیت زدایی و پوشش بیشتر خدمت رسانی به نقاط کمتر برخوردار استان داشته باشیم، تشکیل دادیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مهمترین دستاوردهای قرارگاه جهادی سلامت را کاهش بروکراسی اداری و تسریع در ارائه خدمات جهادی، همدلی و همراهی تمامی معاونت های دانشگاه در برگزاری فعالیت های جهادی و جلوگیری از موازی کاری و تکرار فعالیت ها در یک منطقه خاص در استان عنوان نمود و گفت: تمامی ظرفیت های دانشگاه برای مردم عزیز استان است و سعی کردیم خدمات مختلف دانشگاه را در تمامی نقاط استان با بهره گیری از ظرفیت های مراکز درمانی و بیمارستانی، مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت به طور متوازن گسترش دهیم و در مناطقی که خلاءهایی وجود دارد با استفاده از فرصت های اردوهای جهادی برطرف سازیم تا عدالت در سلامت و توازن در ارائه خدمات سلامت را عملیاتی کنیم و در حد شعار باقی نماند.
دکتر زارع زاده در این دیدار شهادت سید حسن نصرالله را موجب تقویت اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت دانست و گفت: ما باورمان این است که ساختارها طوری تعبیه شده است که با شهادت یک نفر نه تنها تضعیف نمی شود بلکه تقویت هم می شود و انشاء الله خون شهید سید حسن باعث نابودی اسرائیل خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از پشتیبانی ها و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بسیج جامعه پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید تلاش کنیم کار در زمینه سلامت به نحو احسنت انجام شود و در اقصی نقاط استان بتوانیم همراه و هم افزا با دانشگاه علوم پزشکی استان، خیر و برکت به مردم در زمینه سلامت برسد.
دکتر زارع زاده در خصوص برنامه های تبیینی تاکید کرد امروز جامعه مخاطب ما نیازمند اردوهای راهیان پیشرفت است. همه همت دشمن در جنگ ترکیبی بر نشان دادن ناتوانی و عدم پیشرفت نظام است و می خواهند ناکارآمدی نظام را نشان و در نهایت مردم را نا امید سازند. ما باید در اردوهای راهیان پیشرفت در جهت امیدآفرینی که حضرت آقا سفارش و پیگیر آن هستند موفقیت و پیشرفت های نظام و انقلاب را نشان دهیم.
در این نشست دکتر یامی رئیس بسیج جامعه پزشکی گلستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بسیج جامعه پزشکی استان در حوزه های مختلف محرومیت زدایی و جهادی، ایجاد قرارگاه جهادی سلامت، اردوهای راهیان نور و پیشرفت، عفاف و حجاب، جهاد تبیین و سایر برنامه های صورت گرفته از حمایت ها و تلاش های دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر کرد.