عمومی | دانشگاه بیرجند

عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان سرپرست دانشگاه ملی مهارت منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند به نقل از وزارت علوم، در حکم دکتر حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به دکتر غلامرضا زمانی، سرپرست دانشگاه ملی مهارت، آمده است: نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ملی مهارت» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر زمانی (متولد ۱۳۴۳) دانش‌آموخته دکترای تخصصی در رشته زراعت (فیزیولوژی گیاهان زراعی) و عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند با مرتبه دانشیار است که از وی حدود ۸۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی منتشر شده و ۷۶ مقاله نیز در کنفرانس‌های مختلف علمی ارائه شده است.

از سوابق اجرایی دکتر زمانی می‌توان به معاون پژوهشی و معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند به مدت ۱۱ سال، معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی؛ رئیس کمیسیون کشاورزی هیات ممیزه دور اول و سوم دانشگاه بیرجند، عضو هیات امناء دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی و عضو کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاههای استان خراسان جنوبی اشاره کرد.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، ضمن تبریک این انتخاب شایسته، برای ایشان موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزدمنان مسالت می نماید.