پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

خبری خوش برای مردم نیشابور؛ نوسازی بخش قلب مرکز آموزشی،پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با حمایت مجمع خیرین سلامت


روز سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه‌ای برای نوسازی، بخش قلب مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن به امضا رسید. این توافق‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و مجمع خیرین سلامت به منظور بهبود خدمات درمانی در این بخش حیاتی منعقد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در این خصوص اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور نوسازی بخش قلب بیمارستان با استفاده از منابع و امکانات خیرین سلامت، شامل فنی، مالی و نیروی انسانی اجرا می‌شود.
دکتر محمدرضا مجدی، همچنین اعلام کرد: عملیات ساختمانی و تاسیسات برقی و مکانیکی این بخش، یک ماه پس از تحویل ساختمان، انجام خواهد شد. و مقرر گردید در نیمه اول مهر ماه سال جاری ساختمان مذکور تحویل پیمانکاران مورد تایید مجمع خیرین سلامت گردد
وی افزود: مجمع خیرین سلامت متعهد شده است که تمامی اعتبار لازم برای این پروژه را تامین کند و همکاری لازم را برای اجرای به موقع آن ارائه دهد. دانشگاه نیز مسئولیت نظارت بر پروژه و تجهیز و راه‌اندازی مجدد ساختمان را بر عهده خواهد داشت.
بخش قلب مرکز آموزشی،پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با زیر بنای ۴۶۴ متر که به دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی بود، با حمایت خیرین سلامت نیشابوری، بار دیگر به ارائه خدماتی همچون تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، مراقبت‌های ویژه قلب، تست‌های تشخیصی، پیشگیری و مشاوره و توانبخشی قلب به مردم منطقه ادامه خواهد داد. این پروژه با رویکرد ارتقاء خدمات ایمن و افزایش رضایتمندی بیماران و شهرمندان انجام می شود و نشان‌دهنده همبستگی و مسئولیت اجتماعی خیرین در حوزه سلامت است.
اعضای منتخب هیات مدیره مجمع خیرین سلامت به شرح زیر است: دکتر علیرضا متولی‌زاده (رئیس هیات مدیره)، آقای محمد مهدی مرکبی (مدیرعامل) و اعضای دیگر: آقایان مهدی جعفری، مهندس وحید مهدوی، محمد کاظم صادقی، دکتر احمد درّودی و دکتر احمد ناصری