عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفتند

دکتر سعید امیر خانلو معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تبریک گفت .
هر سال با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید ، جوشش دوباره‌ای در مسیر پیشرفت علمی، تعالی فردی و اجتماعی آغاز می‌شود و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهد تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص پویایی بیشتری می‌یابند. در این راستا معاونت آموزشی دانشگاه نیز همچون گذشته تمام توان خود را در جهت ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی برای ایفای نقش دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان به کار بسته است و تمام همت خویش را به کار خواهد بست تا در سال تحصیلی جدید نیز پیشرفت و تعالی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در همه ابعاد پر شتاب‌تر شود.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به اساتید فرهیخته ، دانشجویان عزیز بویژه دانشجویان جدیدالورود و کارکنان پرتلاش و متعهد دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق همگان را در کسب علم و دانش، تهذیب نفس و دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی از خداوند منان مسئلت دارم.
دکتر سعید امیرخانلو
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان