عمومی | دانشگاه بیرجند

میزبانی دانشگاه بیرجند از دانش آموزان مقطع متوسطه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جمعی از دانش آموزان مقطع متوسطه از دانشگاه بیرجند بازدید کردند و  با رشته‌های تحصیلی، فرصت‌های شغلی، و امکانات دانشگاه آشنا شدند. این بازدید در قالب دو گروه ۱۵ نفره از دانش آموزان دختر و پسر  از مدارس شهرستانهای مختلف استان خراسان جنوبی برگزار گردید.

دانش آموزان در این روز، ضمن بازدید از پردیس علوم پایه، دانشکده هنر، مراکز رشد و نوآوری، کتابخانه مرکزی، امکانات ورزشی، معاونت فرهنگی، مرکز مشاوره و توانمندسازی و ... با رشته‌ها و امکانات منحصر بفرد دانشگاه بیرجند در سطح استان و کشور قرار می‌گیرند. دانش‌آموزان در این بازدید علاوه بر آشنایی با رشته‌های تحصیلی، فرصت‌های شغلی، و امکانات دانشگاه، اطلاعات لازم درباره رشته‌های دایر در دانشگاه را کسب کردند.

همچنین، در پایان این روز بیاد ماندنی به تمامی دانش‌آموزان حاضر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

لازم به توضیح است؛ طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد جذب دانشجویان توانمند، روزهای چهارشنبه هر هفته با عنوان روز درهای باز دانشگاه بیرجند نامگذاری شده است. دانش آموزان می توانند در این روز با حضور در مجموعه پردیس دانشگاه با امکانات و رشته‌های تحصیلی بزرگترین دانشگاه جامعه محور، مهارت آموز و کارآفرین شرق کشور آشنا شوند.