عمومی | دانشگاه تهران

دو استاد دانشگاه تهران به عنوان معاون وزیر منصوب شدند | «سعید حبیبا» به سازمان امور دانشجویان رفت؛ «رضوان حکیم‌زاده» به آموزش‌وپرورش بازگشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران ، دکتر حسین سیمایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکم انتصاب دکتر سعید حبیبا آورده است:

نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان» منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دستیابی بهینه اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و اجرای برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری اهتمام ورزید. امید است که با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی و همچنین، مشی و گفتمان دولت وفاق ملی همسو با برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی در انجام وظایف محوله خود موفق باشید. توفیق سربلندی و سلامت شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر سعید حبیبا استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است و در گذشته معاون دانشجویی دانشگاه تهران بوده و از دیگر سوابق اجرایی این استاد دانشگاه می‌توان به مسئول کمیته تخصصی حقوق مالکیت فکری در بازنگری دروس رشته کارشناسی ارشد -(۱۴۰۰-۱۴۰۴)، عضو هیات ممیزه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی -(۱۳۹۹-۱۴۰۱)، عضو کمیته ارزیابی کیفیت دانشکده حقوق و رابط تخصصی دانشکده -(۱۳۹۵-۱۳۹۷)، نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیات ممیزه دانشگاه زنجان -(۱۳۹۳-۱۳۹۵)، عضو شورای حقوقی دانشگاه تهران -(۱۳۹۳-۱۳۹۵) و عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران (۱۳۹۳-۱۳۹۷) اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش نیز در حکمی دکتر رضوان حکیم‌زاده را به سمت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش منصوب کرد.

در سوابق رضوان حکیم‌زاده، مسولیت معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش، عضو حقیقی هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه و تحول سازمانی دانشگاه تهران، عضو کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیات علمی دانشگاه تهران با حکم شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران و مدیر گروه روش‌ها و برنامه‌های درسی و آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به چشم می‌خورد.

مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، انتصاب این اساتید برجسته در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش‌وپرورش را تبریک عرض می‌نماید و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.