عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

برگزاری جلسات آموزشی در افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد

" دکتر میثم مروجی " مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در کمیته آموزش و رسانه ماه شهریور مرکز بهداشت شهرستان بندرگز با محوریت مقابله با پشه آئدس و  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین فنی واحدهای ستادی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی این مرکز برگزار شد  ، گفت: برگزاری جلسات آموزشی در خصوص مسائل مختلف بهداشتی برای آحاد مردم  در پیشگیری از بروز بیماری ها ، افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد.
کمیته آموزش و رسانه ماه شهریور مرکز بهداشت شهرستان بندرگز با محوریت مقابله با پشه آئدس و  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین فنی واحدهای ستادی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی این مرکز برگزار شد .

" دکتر میثم مروجی " مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز  در این کمیته بر برگزاری دوره های آموزشی مطابق  با مصوبات کمیته آموزش و پایش و نظارت از روند برگزاری دوره های آموزشی در مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت تاکید کرد.
وی تصریح کرد : برگزاری جلسات آموزشی در خصوص مسائل مختلف بهداشتی برای آحاد مردم  در پیشگیری از بروز بیماری ها ، افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد.
" الهام مسعودی " مسئول واحد آموزش سلامت و  دبیر جلسه گزارشی از روند برگزاری دوره های آموزشی بصورت حضوری و غیرحضوری  مراقبت و کنترل پشه آئدس و بیماریهای منتقله از آن را به تفکیک مراکز خدمات جامع سلامت و گروه های هدف، همچنین رسانه های آموزشی تولید شده  را برای حاضرین ارائه کرد.
همچنین " یعقوی شایسته " مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها ،شرایط بیماری تب دنگ  در کشور ،استان و شهرستان و محورهای  نظام  مراقبت  را برای مسئولین واحدهای ستادی تشریح و حدود انتظارات خود را برشمرد.
ارسال مطالب آموزشی در فضای مجازی ، ارسال پیام رادیویی ، برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی جهت فرماندهان پایگاه بسیج ، دهیاران و اعضا شورای اسلامی ، برگزاری دوره های آموزشی با محوریت پشه آئدس جهت رابطین سلامت محله در خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت و دانش آموزان در طرح اوقات فراغت از جمله مصوبات کمیته عنوان شد.