پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

اولین کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه برگزار شد


اولین کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روزیکشنبه ۲۱مردادماه، با حضور محمدمهدی مولوی نماینده برنامه و بودجه خراسان رضوی برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای مصوبات این کارگروه و کمیته های زیرمجموعه، اجرای منظم این جلسات را با هدف ارائه خدمات بهتر و رفع مشکلات موجود خواستار شد.

دکتر محمدرضا مجدی با اشاره به محدودیت منابع؛ کنترل و مدیریت آن را برای رسیدن به اهداف تعیین شده ضروری دانست و با تشکر از ازحضور نماینده سازمان برنامه و بودجه .خراسان رضوی در این کارگروه، افزود: ارائه خدمات صحیح وکامل به مردم در اولویت خدمات حوزه سلامت قرار دارد وسعی بر این است که بهترین خدمت را با بالاترین کیفیت در حداقل زمان به مردم ارائه نماییم.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه در ادامه افزود: کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه که به صورت فصلی برگزار می شود و شامل کمیته های ساختار و فن آوری مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، بهره وری، مدیریت عملکرد و سرمایه انسانی می باشد.

دکتر هادی حسین زاده اجرای مصوبات این ۶کمیته را منوط به تایید کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه دانست و افزود: رضایت مراجعین از اهداف مهم ما است وامیدوارم با اجرای مصوبات شاهد رضایت بیش از پیش مردم و همکاران باشیم.