عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

مراسم گرامیداشت شهید دکتر اسماعیل هنیئه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید دکتر عبدالسلام احمد اسماعیل هنیئه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان در نمازخانه مجموعه آموزشی فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گشت و سپس با مدیحه سرایی و روضه پیرامون شهادت مردم مظلوم غزه خصوصا شهادت سید مظلومان غزه شهید دکتر اسماعیل عبدالسلام احمد هنیئه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه یافت و مراسم حال و هوای معنوی خاصی به خود گرفت .

در این مراسم دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای غزه و بالاخص شهید دکتر هنیئه را گرامی داشت و شهادت آن شهید بزرگوار را نشانه بزدلی و پستی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: شهید اسماعیل هنئیه نماد شجاعت و مقاومت در برابر ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل بود که قطعا این رژیم منحوس با جواب دندان شکن و انقام سختی روبرو خ‌اهند شد .

در پایان این مراسم نماز ظهر و عصر با امامت حجت الاسلام آیتی فر معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری اقامه گشت و سپس شرکت کنندگان با حضور در محل گلزار شهدای گمنام شهدا با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .