پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

هشتمین کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد


هشتمین کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
به گزارش وب دا، رئیس کارگروه رسانه قرارگاه جمیعت در این کمیته با تشکر از تلاش های ارزشمند همکاران معاونت بهداشت و همکاران حوزه روابط عمومی و رسانه در یک سال گذشته، کسب رتبه اول روابط عمومی را در کارنامه جوانی جمعیت در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور را تبریک گفت.
مصطفی افشارنیک عمل به دستورالعمل و شیوه نامه های قرارگاه جوانی جمعیت را وظیفه همه همکاران شاغل در ادارات، به ویژه همکاران روابط عمومی و خبرنگاران حوزه سلامت دانست و تاکید کرد که افراد در جایگاه های خود حداکثر تلاش را در راستای فرهنگ سازی جوانی جمعیت به کار گیرند.
مدیر روابط عمومی و بازرسی معاونت استاندار و فرمانداری نیشابور با اشاره به اهمیت فرزندآوری از دیدگاه دین اسلام از  همکاران روابط عمومی شاغل در ادارات خواست تا همکاری لازم را با کمیته رسانه دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.
بنت الهدی کریمداد، در ادامه وظیفه کمیته رسانه را در این حوزه بسیار مهم و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: در این کمیته باید پیگیری اجرای مصوبات در دستور کار قرار گیرد و پس از ارسال طرح های پیشنهادی به فرمانداری، مکاتبه با سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان نظارت در اجرای مصوبات انجام می شود.
مهندس پارسا، دبیراین کمیته نیز خواستار مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش در انجام تبلیغات و تولید رسانه های بصری شد و فرهنگ سازی جوانی جمعیت را در گرو تبلیغ حداکثری مفاهیم، روایات و سخنان بزرگان و ائمه اطهار در اهمیت افزایش جمعیت و پیشگیری از پیری جمعیت دانست.
کمیته رسانه جوانی جمعیت با حضور دکتر فروزش، مسئول جوانی جمعیت دانشگاه، مسئولین روابط عمومی حوزه درمان، فرهنگی دانشجویی، توسعه و بهداشت، و نماینده بسیج و سپاه مقاومت برگزار شد.