عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه اختتامیه ارزیابی روند پذیرش و آموزش دانشجویان بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

در جلسه اختتامیه ارزیابی روند پذیرش و آموزش دانشجویان بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی گلستان که با حضور دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، دکتر امیرخانلو معاون آموزشی، دکتر جهانشاهی رئیس پردیس بین‌الملل دانشگاه و اعضای هیئت ناظر و ارزیاب وزارت بهداشت و درمان در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد، بر اهمیت ساختارمند کردن فرآیندهای آموزشی، فرهنگی و ارتقای کیفیت خدمات برای دانشجویان بین‌المللی تاکید شد .
دکتر گل فیروزی در این جلسه با اشاره به اهمیت ارزیابی‌های صورت گرفته، اظهار داشت: این ارزیابی‌ها دیدگاه ارزشمندی به ما ارائه می‌دهند و به ما کمک می‌کنند تا برنامه‌ریزی‌های آتی خود را بهبود بخشیم. بازخوردهای دریافت شده بسیار مفید بوده و قطعاً در تصمیم‌گیری‌های آینده مورد توجه قرار خواهند گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین بر لزوم ایجاد ساختار مشخص برای مدیریت پردیس بین‌الملل تاکید کرد و گفت: ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان آمادگی کامل را در جهت ایجاد معاونت پردیس بین الملل را داریم و این نیازمند آن است که ساختار مدیریتی و فرآیندهای آن از سوی وزارت بهداشت دانشگاه تدوین و ابلاغ گردد تا بتوانیم پردیس بین الملل را تقویت کرده و خدمات بهتری را به دانشجویان بین‌المللی ارائه دهیم .
وی افزود: خروجی دانش‌آموختگان ما علاوه بر سفرای فرهنگی، سفیران آموزشی ما نیز هستند و کیفیت آموزشی ما تضمین‌کننده حضور سایر دانشجویان از کشورهای مختلف در دانشگاه است.
شایان ذکر است ارزیابان وزارت بهداشت طی دو روز از تمامی فرایندهای آموزشی، کنسولی و رفاهی دانشکده‌های مرتبط با آموزش دانشجویان غیرایرانی بازدید کردند. نتایج این ارزیابی به کمیته تطبیق و مناسب‌سازی برنامه‌های آموزشی دانشجویان بین‌المللی وزارت منعکس خواهد شد .