پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه به شرکت کارکنان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری


هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برای شرکت در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد به گزارش وب دا در این بیانیه آمده است:

«انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.»(رهبر معظم انقلاب)

پانزدهم تیرماه تجلّی حضور دوباره ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده اند. ملتی که با حضور حداکثری و آگاهانه در دور دوم انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب، با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.
بدون شک دانشگاهیان انقلابی با حضور در انتخابات پانزدهم تیرماه و با مشارکت آگاهانه و مسئولانه، به عنوان قشر فرهیخته و نخبگان جامعه، به انتخاب اصلح توسط همه آحاد ملت شریف ایران نقش آفرینی خواهند کرد و با مشارکت حداکثری زمینه ساز افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهند شد.
هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا (ع)، شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش از اقشار مختلف مردم، بویژه کارکنان دانشگاه، استادان، دانشجویان و نسل جوان دعوت می‌کند تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در پانزهم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق های رای حضوری پرشور و فعال داشته باشند. امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی، نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد.

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور