پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

نخستین کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه برگزار شد

سرپرست حوزه مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت مسئولیت پذیری اجتماعی در حوزه سلامت و مطابق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، اولین کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه، با حضور رییس دانشگاه و اعضای کمیته، روز یکشنبه دهم تیرماه سال جاری برگزار شد.

دکتر حامد سلیمانی در این جلسه با بیان مفاهیم مسئولیت پذیری اجتماعی، نقش بنگاه های اقتصادی و شرکت ها در حمایت از حوزه سلامت بر اهداف کمیته، وظایف اعضا، اولویت های عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه و نیز گزارشی از مشارکت خیرین و بنگاه های اقتصادی در دوران بحران بیماری کرونا، پرداخت.

رییس دانشگاه، نیز با تقدیر از حمایت های همیشگی مجمع خیرین و خیرین سلامت، به نیازمندی های اساسی دانشگاه در حوزه عمرانی و تجهیزاتی، اشاره کرد و سپس اعضای کمیته به ارائه نقطه نظرات در خصوص چگونگی برگزاری کمیته و مشارکت در پیشبرد اهداف حوزه سلامت پرداختند.

دکتر حامد سلیمانی در پایان با قدردانی از حضور موثر اعضای کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه گفت: امید است بتوان با برگزاری منظم این جلسات و هم اندیشی اعضای کمیته، گامی موثر در رفع کمبود ها و نیازهای اساسی سلامت مردم شریف نیشابور بزرگ، برداشت.

اعضای کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه: