عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

پیگیری اخذ مجوز دکترای مامایی با مرکزیت مرکز آموزشی درمانی آل جلیل آق قلا

در دفتر ریاست بیمارستان آل جلیل نشستی با حضور مهندس غفور امانزاده نماینده مردم گرگان و آق قلا ، دکتر ناصر هروی ریاست شبکه بهداشت و درمان،خانم دکتر سیفی مدیرگروه پرستاری ، خانم دکتر برقعی هیات علمی مامایی دانشگاه و دکتر عنایت ریاست مرکزآموزشی درمانی آل جلیل آق قلا برگزار گردید.

در این نشست با توجه به جوانی جمعیت و باروری سالم و تاکید برفرزندآوری و ترویج زایمان طبیعی و ایمن وباتوجه به اینکه شهرستان آق قلا از جمعیت جوان برخوردار هست و داشتن ظرفیت ها وقابلیت های شهرستان آق قلا درسطح استان و کشور، اخذ مجوز دکترای مامایی با مرکزیت مرکزآموزشی درمانی آل جلیل آق قلا جهت تسریع در فرآیند مستقر شدن این رشته مهم مورد بحث و وتبادل نظر گرفت.
در پایان مهندس امانزاده ضمن استقبال از مستقر شدن رشته دکترای مامایی در این مرکز آموزشی و درمانی تاکید داشتن جهت تسریع در تکمیل فرآیند این موضوع که از اهمیت خاصی برخوردار هست جلسه ای با حضور ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در اسرع وقت برگزار گردد. و تاکید نمودند هرگونه حمایت و پشتیبانی خود را درخصوص ارتقاء سطح علمی دانشگاه علوم پزشکی و بهبود کیفیت خدمت رسانی به بیماران را دریغ نخواهند کرد.