پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

نخستین کمیته تخصیص دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد


نخستین کمیته تخصیص دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در سال جاری با حضور سرپرست، معاونان و روسای مراکزآموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ۲۲بهمن برگزار شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی به وب دا گفت: با عنایت به تفاهم نامه مابین وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی بابت پرداخت بخشی از مطالبات درمان دوره پاییز سال ۱۴۰۲ دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان بخشی از مطالبات درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به حساب های درآمدی دانشگاه واریز شد.
دکترهادی حسین زاده افزود: در کمیته مذکور به میزان سهم هر یک از مراکزآموزشی، پژوهشی و درمانی به ترتیب بیمارستان ۲۲ بهمن ۱۰ میلیارد تومان و بیمارستان حکیم ۱۱ میلیارد تومان تخصیص شد.
وی با بیان این که تمامی مسئولان دانشگاه در تلاش هستند که با هدایت صحیح منابع، ضمن افزایش کارایی مالی، زمینه کاهش چالش‌های مردم و کارکنان در حوزه سلامت را فراهم آورند، خاطرنشان کرد: مبالغ فوق باید طبق تفاهم نامه یادشده، ۶۰ درصد به شرکت های دارویی و لوازم مصرفی پزشکی و مابقی طبق نظر روسای مراکزآموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ۲۲ بهمن برای خرید کالا و خدمات (بدهی بازار) پرداخت شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی در پایان عنوان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی برای بررسی و چاره‌اندیشی درباره موضوع‌های حوزه سلامت و پرداختی های کارکنان در دستور کار مسئولان دانشگاه قرار دارد.