عمومی | دانشگاه بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند به سمت رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و  اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور، به دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند آمده است؛ ضمن تسلیت شهادت آیت االله رئیسی و همراهانشان (رحمت الله علیهم)،  نظر به برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، و ضرورت نقش آفرینی شایسته دانشگاهیان در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز، با توجه به تعهد، توانمندی‌ها و مسئولیتی که دارید به سمت «رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان خراسان جنوبی» منصوب می‌شوید.
امید است که با همراهی، همکاری و هم افزایی کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی آن استان و با هماهنگی ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور، در تمهید و نقش آفرینی مناسب دانشگاهیان برای برگزاری انتخاباتی پرشور موفق باشید. دوام توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.