عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

اردوی جهادی بمناسبت گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت شهدای خدمت اردوی جهادی درمانی (دندانپزشکی ) یک روزه جهت منطقه ی کم برخوردار و حاشیه ی شهرستان علی آباد کتول با ۲۵۰ خدمت بهداشتی و درمانی (دندانپزشکی) کلیه ی مراجعه کنندگان برگزار شد.
در این اردو خدماتی شامل :
غربالگری ،دیابت، فشارخون ، اندازه گیری وزن بیماران و خدمات دندانپزشکی شامل معاینه و تشخیص، کشیدن و جراحی، جرمگیری، ترمیم و پرکردن بوده است .
این مرحله از اردوی جهادی درمانی با حضور گروههای جهادی درمانی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی و پرستاری و پیراپزشکی و فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند . گفتنی است این برنامه ی درمانی فرهنگی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تدارک دیده شده بود ،توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ،گروه جهادی درمانی مشکات، موسسه سلامت بنیاد علوی، قرارگاه عملیاتی اباصالح المهدی عجل شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه، جهت جوامع هدف نیازمند و شناسایی شده با عنوان #خادم_الرضا در مجموعه‌ی ورزشی ( شهدای جنگلده) برای مردم شریف شهرستان علی آباد کتول ارائه خدمت شده است.
لازم به ذکر می‌باشد این رزمایش درمانی جهادی با ۱۲ یونیت دندانپزشکی به مدت یک روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ مورخه ی ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.