عمومی | دانشگاه بیرجند

انتصاب مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ انتصاب صادره از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه به مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامه ۵ ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری؛ رئوس انتظارات دانشگاه (بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و سند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیات علمی دانشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.
همچنین دکتر لامعی، در پایان دوره انتصاب دکتر یوسف رمضانی، مدیر قبلی این گروه آموزشی، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.
دکتر خزیمه‌نژاد، دانشیار گروه علوم و مهندسی آب است. وی در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی سازه های آبی از دانشگاه شهید چمران اهواز کسب کرد.

{رزومه}