عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: آمار و اطلاعات صحیح موجب ارتقای بهره‌وری و برنامه‌ریزی درست می‌شود/گزارش تصویری

دکتر محسن صحرانورد در جلسه بررسی کتاب سالنامه آماری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی یکی از اولویت‌هایی است که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی نقش مهمی دارد و موجب تحلیل وضعیت موجود و پیش‌بینی وضعیت آینده خواهد شد.


وی تصریح کرد: در واقع آمار و اطلاعات یکی از عوامل موثر و ضروری برای برنامه‌ریزی، ارزیابی عملکردها و تصمیم‌گیری در سطوح مختلف مدیریت است.


مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار و اطلاعات در حوزه سلامت نیز دارای اهمیت بسزایی است و همه مدیران دانشگاه باید در خصوص جمع‌آوری اطلاعات علاوه بر دقت همکاری لازم را داشته باشند.


دکتر صحرانورد خاطرنشان کرد: یکی از اجزای مهم و کلیدی در چرخه تصمیم‌گیری در حوزه سلامت آمار و اطلاعات است.


مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن اشاره به اهم اقدامات و برنامه‌های سال گذشته اداره آمار دانشگاه گفت: با توجه به حساسیت آمارهای ثبت‌شده در کتاب سالنامه آماری، وب‌سایت دانشگاه، سامانه سیناسا وزارتخانه و گزارش‌های ارسالی به سازمان برنامه‌وبودجه، نیازمند تایید مدیران ارشد در سطح دانشگاه است.


مهندس دارا جوکار در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه آمار نیز مطالبی ارائه کرد.


سیده سارا فرهی بوشهری رئیس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در خصوص داشبورد شاخص‌های مدیریتی و شاخص‌های هیئت‌امنا مطالبی ارائه کرد.


جلسه بررسی فصل حوزه ریاست کتاب «سالنامه آماری ۱۴۰۲» با حضور مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیران حوزه ریاست برگزار شد.


انتهای پیام/



آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید