عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر با خانواده شهید ناو موشک‌انداز پیکان

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حمید حبیبی نیا افزود: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به‌عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت خانواده شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اظهار داشت: به مناسبت موفقیت نیروی دریایی ارتش ایران و نیز مقاومت ناوچه پیکان در برابر حمله دریایی و هوایی عراق در ۷ آذر ۱۳۵۹ (در عملیات مروارید) این روز در تقویم ایران، به‌عنوان روز نیروی دریایی نام‌گذاری شده است.
سمهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر در این دیدار گفت: در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در آرامش مشغول خدمت هستیم و اگر این ایثارگری‌ها نبود معلوم نبود چه بر سر کشور ما می‌آمد.
یوسف بختیاری مشاور فرماندار در امور ایثارگران بوشهر گفت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.
مهدی مرکبی، مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: عیادت و تکریم شهدا وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.
در پایان همسر مکرم شهید شهبازی خاطراتی از رشادت‌ها و ایثارگرهای این شهید والامقام بیان داشت که باعث ایجاد شور و شعف خاصی در حاضرین گردید.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مشاور فرماندار در امور ایثارگران بوشهر، مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در دیدار با خانواده شهید شهباز آذری حضور داشتند.


انتهای پیام/ ح.گ ۳۰۰۱