عمومی | دانشگاه بیرجند

انتخاب رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر علی‌دوست قهفرخی، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بازدید از اماکن ورزشی دانشگاه بیرجند در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی که هدف سفر ایشان به مرکز استان خراسان جنوبی شهر بیرجند چه بوده است، گفت: به منظور شرکت در انتخابات هیات ورزشهای دانشگاهی و بازدید از فضاها و امکانات ورزشی دانشگاه بیرجند به مرکز استان خراسان جنوبی  این سفر انجام شد.

انتخاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان
وی اعلام کرد:  براساس انتخابات انام شده، دکتر علی ثقه الاسلامی، به عنوان رئیس هیات ورزشهای دانشگاهی استان منتخب شد. پس از انتخابات در اداره کل ورزش و جوانان استان از امکانات و فضاهای ورزشی دانشگاه با همراهی دکتر موسوی، معاون دانشجویی و دکتر ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی بازدید انجام شد. دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از دانشگاههای پیش رو و برتر در رشته تربیت بدنی و مباحث علوم ورزشی و همچنین با حضور بالغ بر ۱۳ هزار دانشجو از امکانات قابل قبول و خوب ورزشی برخوردار است و لازم است  کمبود نیروی انسانی متخصص در اداره تربیت بدنی دانشگاه مرتفع شود.

دانشگاه بیرجند پیشرو در المپیاد ورزش‌های فناورانه
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با المپیاد ورزشهای فناورانه، تاکید کرد: دانشگاه بیرجند یکی از دانشگاه‌های پیشروی کشور در بحث المپیاد ورزشهای فناورانه آمادگی بسیار خوبی را در برگزاری این رویداد دارد. وی پیشنهاد داد: کارگروهی به منظور این المپیاد ایجاد شود و دانشگاه بیرجند تجارب خود را در اختیار سایر دانشگاهها قرار دهد.