عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛ عملیات اجرایی خانه بهداشت روستایی برکه چوپان شهرستان کنگان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آئین اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای افتتاح هرچه زودتر خانه بهداشت مذکور بکار می‌گیریم.
دکتر قاسم برجویی فرد در این آیین ضمن تبریک هفته سلامت افزود: امید است با افتتاح این خانه بهداشت روستایی در ماه‌های آتی ضمن ارتقاء سطح سلامت مردم شریف روستای برکه چوپان و ایجاد دسترسی آسان‌تر و مطلوب‌تر به خدمات بهداشتی و درمانی همشهریان گرامی فراهم شود و شاهد پیشرفت این روستا باشیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این آیین گفت: خانه بهداشت برکه چوپان شهرستان کنگان با متراژ ۸۵ متر و مبلغ پیمان، ۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده که مجری ساخت آن نیز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدت پیمان ۹ ماه است.
فاطمه آهو خوش اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این خانه بهداشت شاهد خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری به این روستا باشیم.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، به مناسبت هفته سلامت عملیات اجرایی خانه بهداشت برکه چوپان با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دهیار و رئیس شورا برکه چوپان، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی فرمانداری شهرستان کنگان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی، مسئول حراست، کارشناس سلامت شبکه و پیمانکار پروژه آغاز شد.
در حاشیه این آئین نشست صمیمی با اعضا شورا و دهیاری و مسئولین محلی برکه چوپان برگزار شد.
انتهای پیام/ م.س ۳۰۷۰