عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس بندرگز طنین انداز شد.

همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس بندرگز طنین انداز شد.
در دومین روز از ایام هفته سلامت و همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز به بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه خلیج فارس بندرگز با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی طنین انداز شد.
دکتر میثم مروجی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در این مراسم از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت یاد کرد که همواره مورد غفلت واقع می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته سلامت " سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت "  اشاره کرد و افزود : شما دانش آموزان می توانید با انتقال آموخته های بهداشتی به خانواده ، دوستان و همسالان در راستای شعار سال یعنی مشارکت در امر سلامت مردم  گام برداشته افزایش آگاهی جامعه گام بردارید.
" مهندس غلامعلی لشکر بلوکی " کارشناس نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت ودرمان بندرگز هم در این مراسم از تغذیه سالم ، عدم استفاده از انواع فست فود و نوشابه به عنوان عوامل دخیل در سلامتی مردم یاد کرد و افزود: با اصلاح سبک زندگی ، سلامتی را به خود هدیه دهیم .
جشنواره غذای سالم ، اجرای استنداپ کمدی ، تقدیر از مربیان بهداشت ، مراقبین سلامت ، برگزیدگان مقالات  و سفیران سلامت دانش آموزی  و تقدیر از برندگان جشنواره غذا از دیگر برنامه های این مراسم بود.