پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

تامین سلامت مردم هدف غایی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

به گزارش وب دا؛ دکتر محمدرضا مجدی با اشاره به نقش حساس روابط عمومی و ماموریت دانشگاه در راستای حفظ سلامتی مردم افزود: یکی از وظایف روابط عمومی ها کمک به ایجاد آرامش در سازمان و ایجاد بستر مناسب برای خدمت هر چه بیشتر و کاهش مسائل جانبی است.

مقام عالی حوزه سلامت نیشابور تصریح کرد: افرادی که با برخی اخبار سعی در انتشار شبهات و شایعات دارند قصد اصلاح و‌ خدمت ندارند؛ قطعا ایرادها و مسائلی وجود دارد و ما پذیرای نقدهای سازنده هستیم و بنا داریم جلسات پرسش و پاسخی با کارکنان دانشگاه داشته باشیم تا فضایی برای بیان مشکلات فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت اصل پیش قدمی در اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح و شفاف و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه بر پیشگیری از انتشار شبهات و ابهامات توسط همکاران روابط عمومی تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه همچنین عمل کردن هر فرد به وظایف خود را در سازمان از مصادیق عینی و واقعی عبادت و‌خدمت به خلق دانست.

دکتر محمدرضا مجدی در پایان از تلاش های سرپرست پیشین روابط عمومی آقای رضا پارسا تشکر کرد و تصدی مدیریت روابط عمومی را به سرپرست جدید این واحد، آقای مصطفی افشارنیک تبریک گفت.

در ادامه آقای مصطفی افشار نیک سرپرست روابط عمومی دانشگاه بر پیروی از خط و‌ مشی های سرپرست دانشگاه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد و به بیان چشم اندازها و اهداف جدید در روابط عمومی دانشگاه پرداخت.

تنویر افکار عمومی، تبیین صحیح فرآیند ها، آموزش و توانمند سازی مدیران روابط عمومی، ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی از دیگر موضوعات مورد تاکید سرپرست روابط عمومی دانشگاه در این جلسه بود.

در پایان جلسه همکاران روابط عمومی به بیان برخی مشکلات و مسایل در حوزه کاری خود پرداختند و در راستای حل چالش های حوزه های مختلف بحث و گفتگو کردند‌.