پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

مراسم اختتامیه جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادات سال ۱۴۰۲

دکتر هادی حسین زاده در گفت و گو با وب دا گفت: در سال ۱۴۰۲ به دبیرخانه مدیریت دانش و نظام پیشنهادات، ۳۰۹ پیشنهاد و ۶ تجربه ارسال شده است که از بین این پیشنهادات ۲۵ پیشنهاد نمره بالای ۷۰ را کسب نموده و به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: پس از برگزاری کمیته مرکزی در نوزدهم فروردین ۱۴۰۳ با حضور حداکثری دبیران تخصصی حوزه های مختلف دانشگاه، سه پیشنهاد با کسب حداکثر آرا به عنوان پیشنهادات برتر سال ۱۴۰۲ مشخص شدند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: جلسه اختتامیه جشنواره با حضور معاونین، مدیران و دبیران کمیته های تخصصی در بیست و هفتم فروردین سال جاری برگزار شد در این جلسه از پیشنهاد دهنده های برتر نفراول آقای علی اکبر سوگندی(معاونت فرهنگی و دانشجویی)، نفردوم آقای سیدعلی عبدالهی( معاونت غذا و دارو) و نفرسوم: آقای جابر پارسازاده(اورژانس پیش بیمارستانی) و معاونت غذا و دارو به عنوان واحد فعال در حوزه ثبت پیشنهادات تقدیر بعمل آمد.

دکترهادی حسین زاده در پایان ضمن تشکر از تمام مشارکت کنندگان در جشنواره از تمامی کارکنان دانشگاه دعوت نمود تا با ارائه پیشنهادات خود در رشد، توسعه و پیشرفت دانشگاه مشارکت نمایند.