عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در بندرگز

اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز با دستور کار هفته سلامت در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.
" طهماسبی" معاون سیاسی امنیتی فرماندار بندرگز در این جلسه بهداشت را متولی امر سلامت جامعه دانست و بر همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی با شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته سلامت تاکید کرد.
"حسن میرزایی" معاون درمان شبکه بهداشت بندرگز هم در این جلسه با بیان اینکه اقدامات بهداشت و درمان بدون همکاری و همراهی همه آحاد جامعه بویژه دیگر دستگاه های اجرایی و ارگان ها، نتیجه ملموسی نخواهد داشت از مدیران ادارات و عموم مردم خواست با عمل به دستورالعمل ها و رعایت موازین بهداشتی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه گام بردارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود هفته سلامت را فرصتی در جهت تقویت باورهای سلامتی آحاد جامعه عنوان کرد.
" الهام مسعودی" مسئول واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت هم در این جلسه با اعلام شعار هفته سلامت سال ۱۴۰۳ "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" به قرائت روزشمار این هفته پرداخت و حدود انتظارات خود را از ادارات همکار در هفته سلامت بیان کرد.
سخنرانی مدیر شبکه بهداشت و درمان در نماز جمعه،استقرار ایستگاه سلامت در مصلی،کارناوال خودرویی، نواختن زنگ سلامت،کلاس آموزشی سلامت روان،پیاده روی خانوادگی، نشست خبری،برگزاری مجمع سلامت، پاکسازی ساحل دریا، ویزیت رایگان و جشنواره غذا برخی از برنامه های اجرایی بندرگز در هفته سلامت عنوان شد.