پزشکی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور

عقد قرارداد با یازدهمین هسته فناور مستقر در مرکز رشد


به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر سیدمصطفی عربی ضمن تاکید بر حمایت های مناسب از واحد ها و هسته های فناور بیان کرد؛ در تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری و پس از چندین جلسه مشاوره و بررسی طرح تکنولوژی آموزشی، عقد قرارداد با یازدهمین هسته فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه در این حوزه صورت گرفت.
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه، با اشاره به نقش بسیار مهم تکنولوژی در حوزه آموزش اظهار داشت؛ یکی از وظایف برنامه ریزان آموزشی کمک به کاربرد هر چه بیشتر و بهتر پیشرفت های تکنولوژی به منظور ارتقای سطح کیفی آموزش است.
دکتر سحر فنودی در ادامه گفت: در همین راستا جلسات متعددی با مهندس محسن لطفی فناور طرح تکنولوژی آموزشی، درباره ایده تکنولوژی آموزشی برگزار شد و در نهایت در نوزدهمین جلسه شورای مرکز رشد در تاریخ ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲، با حضور اعضای متخصص داخل و خارج دانشگاه، مهندس لطفی با اشاره به کاربرد های تولید محتوای واقعیت مجازی در آموزش و کاربرد آن در سایر حوزه ها از جمله حوزه پزشکی از طرح خود دفاع نمود و پس از بررسی این طرح به تصویب اعضا رسید.

وی در پایان افزود؛ با توجه به اهمیت گسترش تکنولوژی در آموزش امید است با این همکاری پیشرفت های چشمگیری در این زمینه حاصل گردد.